už jsem tady odpovídala:
není možné mít ve vemě kód na každou věc, kterou zaměstnanci poskytujete, ale máte na výběr dostatek standardních kódů, které můžete využít. jen je zapotřebí si uvědomit, zda je to peněžní či nepeněžní plnění, zda má podléhat dani nebo ne (tím pádem ani odvodům) a případně od jaké částky a pak můžete jeden kód využít třeba pro 5 různých benefitů. k odlišení může posloužit položka pro poznámku ve formuláři F50.
čím více kódů nad standard si vytvoříte, tím větší péči pak musíte při změně legislativy věnovat těm svým nově vytvořeným, protože ty se vám novou verzí již aktualizovat nebudou. kdo je v tomto zručný, nebude mít problém, ale z mé praxe vím, že většina z vás se spoléhá na verze, novinkám moc času nevěnujete a proto může uniknout nějaká zásadní informace. píšu to na rovinu proto, že jsem byla také uživatel a přesně takto jsem fungovala, práce bylo tolik, že jsem byla ráda, že jsem nezapomněla nahrát verzi a novinky si něěěkdy přečtu a budu ráda, když budu aspoň polovině těch informací vůbec rozumět