Ahoj všem
, mám prosbu a dotaz: byla jsem nedávno na školení o spisové službě a zjistila jsem, že ji vedeme špatně. Mám klasicky knihu došlé pošty a knihu odeslané pošty, což mi plně vyhovuje, ale už to neodpovídá požadavkům zákona. Objednala jsem si podací deník, ale není mi jasné, co se tam píše. Na školení říkali, že ne všechna pošta, ale jen dokumenty úřední povahy. A které to jsou? A kam se tedy píše ostatní došlá a odeslaná pošta
A v podacím deníku se nepíše, jaké se použily poštovní známky. To se tedy teď vede kde? Jsem zmatená, ale chtěla bych to zavést tak, jak se má. A ještě jeden dotaz ... na došlou poštu dávám datumovku, ale to prý nestačí. Podací razítko má určité povinné náležitosti. Prosím, prosím, poraďte. Díky moc a přeji hezký víkend