od marlenka » čtv 19. led 2012 12:06:00
Milé radilky, stále je potřeba řešit nějaké problémy, abychom neumřely nudou! Takže mi momentálně není jasné, jak to bude v letošním roce s dodavateli, kteří nám poskytují tzv. náhradní plnění. Část z nich se tváří jakoby nic - žádná změna a druhá část trvá na sepisování jakési smlouvy, kde se závazně oboustranně dohodneme na určité sumě, za kterou odebereme zboží. Problém je v tom, že suma má být oboustranně závazná a já přitom nemohu vědět, jak na tom budeme v průběhu roku. Když částku podhodnotím, tak hrozí, že nesplníme limit a budeme platit pokutu, když částku nadhodnotím a nebudeme moci odebrat zboží kvůli nedostatku provozních prostředků, budeme sankciování od dodavatelů za neplnění smlouvy. Přitom zřizovatel straší, že nám na jaře poníží příspěvek na provoz. Jak jste na tom Vy? Uzavíráte smlouvy s dodavateli? Nemáme žádného zaměstnance se ZPS, takže bychom měli odebrat zboží za půl milionu. To není zanedbatelná částka, nechci něco zaspat nebo naopak naletět dealerům, kteří chtějí vytěžit ze situace a zajistit si tak potenciální odběratele pro rok 2012. Máte nějaké informace?