Stránka 2 z 2

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: pon 21. čer 2010 7:12:11
od kozmova
Dobrý den Marlenko,
koukněte na http://portal.mpsv.cz v sekci "Pro zaměstnavatele" ve "Formulářích ke stažení" najdete formulář "Plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením". Zde je i poučení podle kterého by jste si mohla přibližnou částku propočítat.Snad jsem trochu pomohla.
Přeji hezký pracovní týden :bye:

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: pon 21. čer 2010 10:46:50
od eliska
Z přepočteného ročního počtu vašich změstnanců vypočítáte 4%, což je povinný podíl ZTP pracovníků, např. ze 30 zaměstnanců je to 1,2 zaměstnanců. Průměrná mzda v NH za 3.čtvrtletí se vynásobí 7. Tato mzda se každý rok mění. Loni byla 22 896 Kč. Když vynásobíte 7, vyjde vám částka 160 272 Kč. To je částka, kterou musíte nakoupit za 1 pracovníka. Samozřejmě to musí být bez DPH.
My jsme zaměstnávali 2 zaměstnance se ZTP. Letos jednomu vzali od července invalidní důchod, takže mám pouze jednoho s úvazkem 0,7. Letos to přežijeme, ale příští rok budu potřebovat nakoupit v hodnotě 0,5 úvazku.

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: pon 21. čer 2010 16:41:30
od marlenka
Tak to je tedy pořádná pálka!!! Tolik jsem vážně nečekala. Budu se na to muset zaměřit a vybírat jedině dodavatele, kteří toto plnění poskytují. Moc díky.

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: pon 26. črc 2010 14:09:31
od Terina
Taky mám dotaz k náhradnímu plnění. Pokud vím o některém z dodavatelů, že poskytuje náhradní plnění, stačí to k tomu, abych si faktury od něj mohla započítat do sumy náhradního plnění nebo to musím mít na každé faktuře napsané od dodavatele?

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: úte 09. lis 2010 9:12:44
od markytka

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: pon 18. črc 2011 9:04:57
od magdam
My využíváme náhradní plnění od firem Finalware s.r.o. ( kancelářský materiál, počítače, čistící prostředky), a SEVT (tiskopisy), a jsme spokojeni. Vloni ke konci roku jsem ale zapomněla, že je nutné si pohlídat zaplacení faktur.... :-(

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: čtv 05. led 2012 19:21:46
od RadkaP
Prosím o radu, za jaké období se uplatňuje náhradní plnění formou nákupu materiálu. Dají se použít faktury za celý rok, nebo pouze část roku? Někde jsem slyšela, že pouze leden - říjen.

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: úte 10. led 2012 10:49:43
od markytka
Radko, je to normálně za celý rok. Dokonce jsou tam i nějaké výjimky, pokud máte zboží dodané v tom roce, ale splatnost je příští rok, tak to jde taky. Mrkněte do vysvětlivek k tomu výkazu - druhá stránka část D, bod 2 http://portal.mpsv.cz/sz/zamest/zamestn ... enioplneni ;-)

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 9:18:58
od Dindina
Plnění povinného podílu jsem letos dělala poprvé a zjistila jsem právě, že některým to potvrzení už neplatí. Mohl by mi prosím někdo shrnout, kdo teda patří do zdravotně postižených a kde případně zjistím, že je zase nějaká novela a těm lidem to přestane platit? Protože nikde jsem se nedočetla, že od určitého roku si všichni musí zažádat o obnovení. Děkuji.

Re: kontrola z Úřadu práce - zaměstnávání zdravotně postižených

PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 11:04:18
od Alena H
https://formulare.mpsv.cz/okprace/cs/fo ... 9CJzP9~ZJH

Zkuste na výše uvedeném odkuazu, ale je to na rok 2012, takže si budete muset odhatnout nárůst průměrných mezd za rok 2013.