od ADVU » pon 06. srp 2012 13:27:59
Evix ke dni 6.8.2012:
Program – zálohování, údržba a aktualizace programu
Nastavení – nastavení co se má po spuštění programu zobrazit, na co má program upozornit, zvolení loga zařízení, nastavení šablon dokumentů
Správce – základní údaje o zařízení (adresa, tel., fax, číslo účtu, web, e-mail…), heslo správce, nastavení osnovy individuálního programu rozvoje osobnosti dítěte, nastavení přístupových práv zaměstnanců, nastavení písma, nastavení sítě, nastavení místa na ukládání vystavených dokumentů…
Seznamy – seznam všech zaměstnanců včetně fotek a možnosti tisku osobního průkazu zaměstnance, druhy pracovních zařazení zaměstnanců, druhy a kategorie pohybů dětí, výchovné nebo rodinné skupiny, zdravotní pojišťovny, banky, druhy soudních rozhodnutí o umístění dítěte, PSČ měst a obcí v ČR, státní občanství, spisové a skartační znaky pro elektronickou spisovou službu
Jízdy – kniha jízd, evidence služebních vozidel, evidence soukromých vozidel využívajících ke služebním účelům, evidence čerpání PHM, definice opakovaných tras, definice průměrných cen PHM a sazby základních náhrad dle vyhlášky MF ČR pro výpočet jízd
Sklad – skladová evidence ošacení dětí, nastavení skladů a skladových karet, možnost nastavení skladů a skladových karet na evidenci např. kosmetiky, nebo elektroniky dětí (mobily, mp3 přehrávače…), příjemky, výdejky
Pohledávky – účtování opravných položek k pohledávkám dle vyhlášky č. 410/2009 Sb., včetně různých tiskových výstupů pro zaúčtování, možnost vyřadit předpis z režimu opravných položek
Osobní a zdravotní evidence dětí (dle § 34 odst. 1 písm. e) zákona č. 109/2002 Sb.) – přesná evidence aktivních i propuštěných dětí (jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, místo narození, adresa trvalého a přechodného pobytu, státní občanství, číslo OP, číslo pasu, tel., e-mail, číslo zdravotního průkazu, fotka, tisk osobního průkazu dítěte včetně zdravotního průkazu, evidence otce, matky, jiných osob, školy, kurátora, druhu soudního rozhodnutí o umístění dítěte, druhy soudních opatření, evidence finančních nároků na příspěvek na úhradu péče, výživné, evidence vkladních knížek, evidence sirotčího důchodu, evidence účtů plátců…); evidence vystavených dokumentů dítěte, evidence pohybů dítěte, zdravotní dokumentace dítěte (vstupní prohlídka, anamnéza – lékař, léky, evidence úrazů, vyšetření, evidence pobytu na ošetřovně, hospitalizace, vyjádření psychologa, psychiatra a zdravotníka; vlastní příjmy dítěte; možnost přenosu osobní karty dítěte z/do jiného zařízení; mnoho tiskových sestav
Kalendářní plán u dětí – evidence plánovaných návštěv kurátora, lékařských vyšetření, soudních jednání, výslechů PČR…
Přijaté a vrácené platby – evidence všech přijatých a vrácených plateb (příspěvek na úhradu péče otec, matka, dítě, přídavek na dítě, sirotčí důchod, výživné otec, matka, smlouvy, útěky, vkladní knížka), evidence nákupů ze sirotčího důchodu, evidence výběrů z vkladní knížky
Předpisy, měsíční závěrka, vkladní knížky (ve smyslu § 27 až § 30 zákona č. 109/2002 Sb.)– evidence všech předpisů (příspěvek na úhradu péče otec, matka, dítě, přídavek na dítě, sirotčí důchod, výživné otec, matka, smlouvy, útěky, vkladní knížka), evidence přeplatků a nedoplatků, evidence splatnosti předpisu, automatický výpočet předpisů, měsíční závěrka všech předpisů, stav vkladních knížek, zůstatky a pohyby, mnoho tiskových sestav
Kniha denní evidence (dle § 34 odst. 1 písm. h) zákona č. 109/2002 Sb.) – „online“ evidence dění v zařízení, evidence služeb vychovatelů, evidence dětí v zařízení, evidence příchodů a odchodů dětí ze zařízení, informace o počtu jídel a poznámky ke stravě, evidence všech pohybů dětí (vycházky, škola, dovolenky, hospitalizace, útěky, vazba, výlety, pobyty…), úkoly a vzkazy vychovatelů, zápisy pracovníků (zdravotníka, vedoucích pracovníků, sociálních pracovníků, kontrol…); záznamy školy a výchovy (evidence skutečné činnosti dne školy, výchovné skupiny, konkrétního dítěte, mimořádné události, teorie, praxe, terapie…); návštěvy dětí (evidence všech návštěv dětí, evidence dopisů, balíků, telefonátů…); plán údržby (evidence zničených, porouchaných věcí, které je nutno opravit aby nedošlo k újmě na zdraví, majetku…); mnoho tiskových sestav
Výchovně pedagogická dokumentace (dle § 34 odst. 1 písm. c) a e) zákona č. 109/2002 Sb.)– reedukační zápisy, hodnocení dětí denní, týdenní, měsíční, individuální program rozvoje osobnosti dítěte, opatření ve výchově kladná, záporná včetně tisku, etoped – vstupní pohovor s dítětem, pohovor po návratu z útěku, poznatky o dítěti, hodnocení dítěte, hodnocení skupiny…; týdenní program výchovně vzdělávací činnosti, denní plán včetně zápisu o plnění denního plánu; evidence kapesného včetně automatického výpočtu kapesného; evidence osobních darů a odměn po jednotlivých měsících, za vysvědčení, svátek, narozeniny, vánoce a příspěvku při odchodu dítěte; organizované činnosti a akce výchovné skupiny, školy včetně možnosti vyúčtování; mnoho tiskových sestav
Elektronická spisová služba (dle § 34 odst. 1 písm. d) zákona č. 109/2002 Sb.)– evidence všech přijatých a odeslaných dokumentů zařízení ve smyslu zákona o spisové službě a archivnictví, evidence cenin, poštovní podací arch; mnoho tiskových sestav
Adresář a kontakty – evidence adres a kontaktů soudů, PČR, jiných zařízení, úřadů, pojišťoven, nemocnic…
Aktuální přítomnost dětí – aktuální přítomnost dětí s možností vygenerovat tabulku obsazenosti zařízení pro MŠMT ČR – statistika; rozdělení dětí dle věku pro kuchyň
Dnešní upozornění – upozornění na nesplněné úkoly, na plán návštěv, na ukončení dovolenky, na narozeniny, na plnoletost, na ukončení platnosti předběžného opatření…
Záchytné pracoviště (dle § 34 odst. 1 písm. g) zákona č. 109/2002 Sb.) – určeno především pro diagnostické ústavy, přesná evidence dítěte na záchytu včetně pohovoru, evidence vlastního ošacení, evidence záznamů kontrol dítěte; tisk tiskových sestav
Nástěnka – tady lze uložit různé dokumenty ve všech formátech (např. žádosti o dovolenku, rozvrhy hodin, zákony, vnitřní směrnice, různé tiskopisy…)
Toto je pouze stručně napsaný obsah Evixu.
Hezký den.