Zdravím Vás. Jsme základka, zřizovatel město. My máme pouze svoji dílčí inventarizační komisi složenou z pracovníků školy, pokud vyžazujeme majetek, tak návrh na vyřazení dává právě tato komise. Dále to zpracovává oborová inventarizační komise, ta je složená z pracovníků školského odboru města. Tyto pracovnice dojdou do školy a chtějí předměty k vyřazení opravdu vidět. Teprve pak vše schválí ústřední inventarizační komise, která je nějakým orgánem rady města. Tady jde spíše o formální záležitost podloženou prací dílčí a oborové inv. komise. Ale ta ústřední komise má funkci i škodní komise. V tomto případě projednávají všechny případy zcizení majetku na základě šetření policie nebo na věrohodném popisu jednotlivých příspěvkových organizací města a zároveň oni vyřazují /a chtějí i vidět fyzický stav/ majetku nad 40 tis. Kč. Takže se poptejte u svého zřizovatele kdo plní funkci škodní komise. Osobně si myslím, že by stačilo prohlášení o škodě majetku podepsané vedoucí ŠJ, třeba i školníkem, který by takto dosvědčil, že v době prázdnin došlo k výpadku el. proudu a pochopitelně ředitelem zařízení.