Spisová služba pro školství - začátečník

archivní lhůty, kategorie, skartace

Spisová služba pro školství - začátečník

Příspěvekod mercedeslx » čtv 06. úno 2020 9:18:49

Dobrý den,
prosím o pomoc. Jsem samouk, čekám na školení :) zatím jedu podle manuálů co jsem našla na internetu. Vyřizuji MOJE DOKUMENTY a stále mi tam naskakuje hláška:
Spis nelze vyřídit, obsahuje dokumenty s nevyřízenými (založenými) zásilkami
Děkuji předem za pomoc. LG
mercedeslx
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 22. říj 2019 8:06:26

Re: Spisová služba pro školství - začátečník

Příspěvekod Milarka » pon 16. bře 2020 11:46:05

Nevím, v jakém pracujete programu. Ale pokud chcete u spisu/dokumentu dát vyřízení, pokud je to odesílaný dokument, musíte jej mít odeslaný... Podle napsaného hlášení to vypadá, že jste připravila vypravení/odeslání, ale nepředala dokument v elektronické podobě do výpravny.
Milarka
 
Příspěvky: 19
Registrován: úte 14. říj 2014 9:54:57

Re: Spisová služba pro školství - začátečník

Příspěvekod witty » úte 17. bře 2020 9:50:23

Podle hlášky to vypadá na E-spis Lite?
Taky s ním bojuju jako začátečník, už jsem to tak nějak vychytala podle manuálu z netu, na školení jsem nebyla. Nedávno nám Kraj napsal, že vypisuje výběrko na novou hostovanou spisovku, jestli vyberou něco jiného a budu se zas učit.... :?
witty
 
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 02. bře 2009 10:21:43
Bydliště: JČ kraj

Re: Spisová služba pro školství - začátečník

Příspěvekod mercedeslx » stř 10. čer 2020 9:22:00

Milarka píše:Nevím, v jakém pracujete programu. Ale pokud chcete u spisu/dokumentu dát vyřízení, pokud je to odesílaný dokument, musíte jej mít odeslaný... Podle napsaného hlášení to vypadá, že jste připravila vypravení/odeslání, ale nepředala dokument v elektronické podobě do výpravny.