od JitkaMan » pát 09. srp 2019 8:06:20
Dobrý den, jsme menší škola a naším zřizovatelem je také menší obec. Vím, že dosud jsem to nedělala správně a dokumenty z datových schránek jsem si pouze tiskla a uchovávala takto, ale chtěla bych to vyřešit, aby to bylo z hlediska zákona správně a uchovávat je v správně v elektronické podobě. Jakým způsobem to řešíte na vašich školách? Máte na to nějaký svůj software nebo nějak přes zřizovatele? Z knihy ze Sagitu jsem se dozvěděla, že na ukládání slouží garantované úložiště budované krajskými úřady nebo digitální úložiště budované obcemi s rozšířenou působností, tak jestli to někdo ukládáte touto formou. Jsme Jihomoravský kraj a pokoušela jsem se něco dohledat, ale nějak se mi nic nedaří a zřizovatele se pokusím také zeptat, ale zkouším napřed jestli mi někdo poradí zde.