Stránka 1 z 1

Spisová služba a archivnictví

PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 13:37:03
od Leny.smidka
Ahoj, ráda bych si nechala poradit, jak je to s úschovou faktur. Někde se uvádí 5 jinde 10 let. Navíc nejsme plátci DPH, tak k jaké době se přiklonit? Je tu někdo zkušenější :oops: Díky Lenka

Re: Spisová služba a archivnictví

PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 13:53:23
od Eva1962
Dokud jsme nebyli plátci, archív mi schvaloval skartaci faktur po 5 letech. Teď již jsem plátcem DPH a doporučili mi nechat 10 let, takže to tak dělám.

Re: Spisová služba a archivnictví

PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 14:14:55
od Leny.smidka
Právě, že jsem četla, že si musím dát pozor na daňové a investiční faktury. Ty se skartují po 10 letech, ostatní mohu nechat na 5. Ale jakákoliv příchozí faktura je přeci daňová - DPH je na ní uvedeno, tak by měly být na 10???? To bych je musela jednotlivě třídit, nebo raději nechat vše na 10.

Re: Spisová služba a archivnictví

PříspěvekNapsal: stř 17. říj 2012 14:36:08
od Marťa
Pokud jste plátci DPH, nechávejte všechny faktury 10 let. Tím ni nezkazíte.

Re: Spisová služba a archivnictví

PříspěvekNapsal: čtv 18. říj 2012 12:48:33
od Leny.smidka
Právě, že nejsme plátci DPH a mám nedostatek prostoru na úschovu :o