Spisová služba a archivnictví

archivní lhůty, kategorie, skartace

Spisová služba a archivnictví

Příspěvekod Leny.smidka » stř 17. říj 2012 13:37:03

Ahoj, ráda bych si nechala poradit, jak je to s úschovou faktur. Někde se uvádí 5 jinde 10 let. Navíc nejsme plátci DPH, tak k jaké době se přiklonit? Je tu někdo zkušenější :oops: Díky Lenka
Leny.smidka
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 24. srp 2012 12:19:50

Re: Spisová služba a archivnictví

Příspěvekod Eva1962 » stř 17. říj 2012 13:53:23

Dokud jsme nebyli plátci, archív mi schvaloval skartaci faktur po 5 letech. Teď již jsem plátcem DPH a doporučili mi nechat 10 let, takže to tak dělám.
Eva1962
 
Příspěvky: 184
Registrován: stř 23. bře 2011 15:16:08

Re: Spisová služba a archivnictví

Příspěvekod Leny.smidka » stř 17. říj 2012 14:14:55

Právě, že jsem četla, že si musím dát pozor na daňové a investiční faktury. Ty se skartují po 10 letech, ostatní mohu nechat na 5. Ale jakákoliv příchozí faktura je přeci daňová - DPH je na ní uvedeno, tak by měly být na 10???? To bych je musela jednotlivě třídit, nebo raději nechat vše na 10.
Leny.smidka
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 24. srp 2012 12:19:50

Re: Spisová služba a archivnictví

Příspěvekod Marťa » stř 17. říj 2012 14:36:08

Pokud jste plátci DPH, nechávejte všechny faktury 10 let. Tím ni nezkazíte.
Marťa
 
Příspěvky: 39
Registrován: úte 23. úno 2010 15:28:44

Re: Spisová služba a archivnictví

Příspěvekod Leny.smidka » čtv 18. říj 2012 12:48:33

Právě, že nejsme plátci DPH a mám nedostatek prostoru na úschovu :o
Leny.smidka
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 24. srp 2012 12:19:50


Zpět na Spisová služba

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků