Inventarizace pracovních oděvů a obuvi

evidence operativní, podrozvahová, inventarizace, software

Inventarizace pracovních oděvů a obuvi

Příspěvekod KateřinaK » stř 10. lis 2010 9:19:43

Dobrý den, setkal se někdo s tím, že by se řádně inventarizovaly pracovní oděvy a obuv? Myslím tím to, co se pracovníkovi koupí a vydá do používání, ne že by existoval nějaký sklad s x ks obuvi a x ks oblečení, ze kterého by se vydávalo. Podle směrnice se pořízují pracovní oděvy v pravidelných intervalech po opotřebení kus za kus. U jednotlivých pracovníků je výdej nových věcí zaznamenán a podepsán v osobní kartě. Účetně je nákup zaúčtován na 501 do spotřeby. Tak si myslím, že inventarizace by se nedělala.
KateřinaK
 
Příspěvky: 276
Registrován: úte 16. úno 2010 11:48:41
Bydliště: Chornice, Pardubický kraj

Re: Inventarizace pracovních oděvů a obuvi

Příspěvekod Dája2 » stř 10. lis 2010 9:28:04

S tím jsem se nikdy nesetkala. Inventarizoval se jen sklad.
Dája2
 
Příspěvky: 619
Registrován: čtv 07. říj 2010 12:41:14

Re: Inventarizace pracovních oděvů a obuvi

Příspěvekod Alena H » stř 10. lis 2010 16:07:01

Když jsem pracovala v nemocnici, tak byl takový postup:
1) výdej ze skladu pracovníkovi: 501/112
2) pracovník ukončil pracovní poměr, pracovní oděv se vracel a pokud byl oděv nepoškozený, vrátil se na sklad za určenou částku, byla nižší než pořizovací cena takže účetně opačně: 112/501 nebo MD -501 a MD 112

Inventoval se pouze sklad, ostatní bylo na kartách a při fasování se vracelo staré, použité a následně likvidovalo ve spalovně.
Alena H
 
Příspěvky: 850
Registrován: čtv 27. kvě 2010 9:38:24


Zpět na Majetek, inventarizace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků