Dobrý den,
prosím o radu. Řeším takový případ ohledně životního pojištění naší zaměstnankyně. Paní si několik let nosila Potvrzení od pojišťovny o životním pojištění, uplatňovala si ho do daní. Minulý rok přinesla Potvrzení na dost velkou částku (za rok 2022). Říkala, že přešla na novou pojistku, peněžní prostředky byly převedeny přímo na tuto novou pojistku. Nebudu hodnotit, jestli to je výhodné nebo ne, důležité pro mě bylo potvrzení o zaplaceném životním pojištění. Očekávala jsem tedy toto potvrzení i za 2023. Zaměstnankyně nic nedonesla, upozornila jsem ji a ta se dotázala pojišťováka. Pojišťovák tvrdí, že nyní již není co uplatňovat.
Není to divné? Zaměstnankyně tvrdí, že žádné změny ve smlouvě neprováděla. V roce 2022 podmínky byly splněny, v roce 2023 ne? To by ale znamenalo, že by zaměstnankyně musela dodanit 10 let?
Prosím Vás, nesetkal jste se s tím již někdo? Já vím, že není moje povinnost se tímto zabývat, ale prostě mně to nedá.