Dobrý den,
od 1.1.2014 mě čeká elektronická komunikace s mojí OSSZ. Paní s OSSZ, která u mě shodou okolností byla v září na pravidelné kontrole, mě informovala, že to bude už od ledna opravdu povinné, že mě budou nápomocni a že bych si tuto el. komunikaci měla vyzkoušet ještě letos. Spojila jsem se s poskytovatelem programu, jak mám postupovat a vyřešilo se to tak, že pokud máme datovou schránku, lze tyto tiskopisy posílat datovou schránku. Tzn. doklad co mi vytvoří program, např. "Oznámení o nástupu do zaměstnání", si uložím a pak jej pošlu datovou schránkou na OSSZ. Ale teď si tak "přemýšlím" a došlo mi, že nevím, jak postupovat např. v případě nemoci. Přílohu k žádosti pošlu datovou schránkou, ale když nemoc pokračuje a na konci měsíce mi přinese pracovník "potvrzení o trvání dočasné PN ..." tak to pošlu jak? Naskenovat a poslat datovkou? To samé když nastupuje na mateřskou a dostane papír od doktora o nástupu na PPM? Pročítám stránky ČSSZ ale nějak jsem na moje problémy nikde nenarazila. Kde jsem udělala chybu? Díky za názor, vydržím vše.