Dobrý den,
prosím o radu, nějak jsme se tady s kolegyní ekonomkou zasekly ... budeme v rámci doplňkové činnosti vařit v naší školní kuchyni pro zájezdy. Máme živnostenský list na ubytovací a hostinskou činnost. Zájezdy ubytováváme na vlastním domově mládeže, vychovatelka vykonává na DPP recepční práce, uklízečku máme vedenou jako pracovníka obchodního provozu (pokojskou). V současnosti jsme pro tyto zájezdy nevařili.
Před lety už jsme to měli takto - kuchařky dostaly DPP na práci: kuchařka v rámci doplňkové činnosti. Krajský úřad nám to takto kdysi schválil (a žádná jejich kontrola to tím pádem nenapadla), ale nyní, po letech bych nerada šla proti zákoníku práce (mám zkušenosti s inspekcí práce, ti se divili, jak to kraj může schvalovat), kde nemůžu mít na tu samou práci v organizaci více smluv... Máte to tak u některé z Vás a poradíte nám?
Musí i při doplňkové činnosti být plat stejný jako u hlavní činnosti? A ještě aby se to nepletlo, máme běžně v týdnu polovinu strávníků cizích, tzn. že 2 kuchařky už rovnou platíme z doplňkové činnosti.....A i tyto budou vařit o víkendu pro zájezdy .
Díky za rady, třeba je řešení jednoduché, jen my ho nevidíme