Z jakých prostředků hradit dohodu o PP

doba určitá, neurčitá, zkušební doba, kratší pracovní doba, nepravidelná pracovní doba

Z jakých prostředků hradit dohodu o PP

Příspěvekod evaseli » pon 15. čer 2009 14:42:41

Prosím o radu. Jsme MŠ, v rámci školky v přírodě dostala uklízečka dohodu o provedení práce - na noční směny hlídání dětí. Externí mzdová účetní nás informovala, že dohodu můžeme platit z provozních peněz. Je to možné, ikdyž jsme předem na tyto náklady peníze nežádali? Nebo to mohu zaplatit ze školného? Peníze z kraje na mzdy na dohody nemáme, prý je nechtějí MŠ dávat. Pracuji jako účetní první školní rok, tak omluvte případné hloupé dotazy. :? Prosím o jakoukoliv radu. Děkuji
evaseli
 
Příspěvky: 9
Registrován: pon 15. čer 2009 14:32:00

Re: Z jakých prostředků hradit dohodu o PP

Příspěvekod refi » pon 15. čer 2009 15:29:33

předpokládám, že nebudete výjimka, ale mzdy z provozu hradit přes dohodu ani jinou smlouvu nelze. pokud jste si tedy do mezd nenárokovali peníze na dohody a ani je nemáte šanci jak píšete dostat, vidím jedinou cestu přes odměny do běžné výplaty, když je to váš zaměstnanec. jestli to můžete platit ze školného netuším, školné u nás nemáme, to ať zkusí odpovědět někdo fundovanější ;)
Uživatelský avatar
refi
Moderátorka
 
Příspěvky: 3364
Registrován: pon 02. úno 2009 15:07:01
Bydliště: Ostrava

Re: Z jakých prostředků hradit dohodu o PP

Příspěvekod nono » úte 16. čer 2009 10:04:46

My jsme ZŠ a o peníze na dohody o pr.práce vždy žádáme kraj (tedy od KÚ) - tabulky , které předkládáme kraji vždy ke konci roku na rok následující. Na dohody nám v rozpočtu dají tolik o kolik požádáme (nevím jak je to tedy u MŠ), ale ukrojí to z platů :cry: - nedávají nám to "navíc" . V průběhu roku pak podle čerpání žádáme o přesun z dohod do platů (to co nevyčerpáme na dohody do konce roku).