od Míla2 » pát 02. pro 2011 13:49:49
Dobrý den, jsme ZŠ, pracovní dobu evidujeme takto: příchod a odchod do školy je zaznamenán v docházkové knize zvlášť vedené pro Pp a Np školy, zvlášť pro školní jídelnu. Každý zapíše čas příchodu a odchodu, ev. přerušení prac. doby (pokud je mimo budovu, tj. pochůzky na úřady, do banky, drobný nákup, k lékaři..atd, dále zde musí doplnit i nepřítomnost z důvodu nemoci, dovolené, svátků..) a podepíše se (denně, provádí se namátkové kontroly). Na konci měsíce jako podklad pro výpočet mezd a ZÁROVEŇ jako evidence pracovní doby každý pracovník vyplní list EVIDENCE PRACOVNÍ DOBY, který koresponduje s docházkou, zde uvede odpracovanou dobu po dnech, neodpracovanou upřesní: dovolená, nemoc, náhr.§, atd. . Pedagogičtí pracovníci uvádí odpracovanou dobu každý den dle svého úvazku rozdělenou na přímou a nepřímou činnost, ev. doplnění do úvazku, nadúvazkové hodiny, čerpání dv. sv, §, ale i Evropské peníze ( v rámci projektu).Tento list podepíše pracovník a potvrdí po kontrole nadřízený dle Organizačního řádu ( u nás THP podléhají ředitelce školy, provozní pracovníci zástupkyni řed., pedagogičtí pracovníci školy a družiny stat. zástupkyni řed. , pracovnice jídelny vedoucí jídelny. Tyto listy po kontrole dostává ke zpracování Pamúčetní (mzdy). Tyto listy máme založeny po měsících a pořadačích, úložní doba dle Směrnice o archivaci. Snad je vše dostatečně srozumitelné.Míla2