Dobrý den,
prosím o radu, vstoupili jsme do projektu Informační centra digitálního vzdělávání a to od září 2014. Trvání projektu je do 7/2015. První monitoring bude 1/2015. Vše si máme hradit ze svých prostředků a bude nám proplaceno až po vymonitorování, tzn. někdy leden-únor 2015. Jedná se o neinvestiční výdaje + mzdy. V projektu je jasně napsané, že účetnictví se musí vést odděleně. Teď jsem řešila se zřizovatelem, že nepůjde finanční výpomoc, protože už nepokryjeme pro letošní rok ze svých výnosů, jedná se o částku nad 700 tis., ale o půjčku. Vůbec netuším, jakým způsobem účtovat letošní rok 2014, kdy mi přijde půjčka od zřizovatele a do nákladů mi budou vstupovat mzdy na 0,5 úvazek ICT a 480 tis. za nákup notebooků a softwaru. Nemohli byste, prosím, poradit vy, které jste podobné problémy už řešily?? Na konci roku to bude jak, jen náklady, nebo se dohadnu na základě podepsaného projektu stejných výnosů??? Už netuším a čím déle studuji, tím více tápu. Díky moc