L. F. píše:Dobrý den,
dnes mi presel z kraje mail o hlaseni o chybách v uzáverce. Muzete mi poradit,jak v Gordicu opravit uzávěrku,když mám už uzavřený měsíc březen? Děkuji.
L.F., nerada bych Vám poradila špatně, ale podle mých zkušeností musíte volat pracovníka firmy Gordic, aby měsíc otevřel. Alespoň toto mi odpověděl mladičký pracovník této firmy, který má na starosti naši školu. Pravda ale je, že akorát skončil školu a pracuje ve firmě velmi krátce.
Bielja, mám stejné zkušenosti jako Vy. Taky jsem po nástupu měla zájem o nějaké zaškolení pracovníky firmy, ale ničeho jsem se nedočkala. Prý nic takového nepodnikají, což mi připadá opravdu trochu sprosté. Neznám jinou takovou softwarovou firmu, která by Vám vrazila do ruky příručku a neumožnila zaškolení programátorem. Taky jsem byla do toho hozena v té nejhorší možné době, kdy první tři měsíce letos se neúčtovalo pro nedostatek informací a pak najednou toho bylo tolik najednou....a já se do toho učila zápasit s účetním softwarem...