Dobrý den, prosím o radu, naše PO bude letos prvně pořádat Příměstský tábor...je to víceméně hurá akce zaměstnankyň...Prosím o radu jak účtovat atd...Jejich návrh je, že vyberou peníze, ty budou mít v oddělené pokladně a až poplatí vše - materiál, vstupy, obědy a další občerstvení, dají mi vyúčtování a dám do tržeb pouze výdělek - pokud nějaký bude...což se mi tedy zdá hodně kostrbaté...
Jsme knihovna a ve zřizovací listině máme kromě hlavní činnosti, možnost doplnkové činnosti - využití hospodářských možností a odbornosti našich zaměstnanců...
Ideálně bych tedy vše proúčtovala s oddělenou analytikou, tak aby bylo dohledatelné, co vše se tábora týkalo...
a ještě by mě zajímalo obědy pro účastníky tábora - budou na fakturu, mám dát do služeb?
Předem velice děkuji, možná se ptám jako tatar, ale ráda uvítám všechny rady od zkušenejších, opravdu je to hurá akce...
Hezký den