Kancelářské potřeby

účtování, závěrky, vzory a opravy vnitřních i jiných dokladů

Kancelářské potřeby

Příspěvekod Dáda7 » stř 13. úno 2013 11:54:57

Prosím o rozsouzení, nemůžem se shodnout. Nákup kancelářských potřeb jde rovnou do spotřeby, ale dělá se k tomu sklad? Díky
Dáda7
 
Příspěvky: 130
Registrován: stř 06. říj 2010 16:01:32

Re: Kancelářské potřeby

Příspěvekod Alena H » stř 13. úno 2013 17:34:07

Záleží co máte ve vnitřní směrnici, zda si určíte, že to spotřebák a že je pro vás nevýznamné tuto položku sledovat nebo účtujete způsobem A či B.
Naposledy upravil Alena H dne stř 13. úno 2013 20:03:02, celkově upraveno 1
Alena H
 
Příspěvky: 850
Registrován: čtv 27. kvě 2010 9:38:24

Re: Kancelářské potřeby

Příspěvekod Dáda7 » stř 13. úno 2013 18:15:34

Takže když máme ve směrnici, že je jde o spotřební materiál, tak opravdu stačí 501 a nemusíme sklady? :) To by byla dobrá zpráva.
Dáda7
 
Příspěvky: 130
Registrován: stř 06. říj 2010 16:01:32

Re: Kancelářské potřeby

Příspěvekod nono » pon 04. bře 2013 14:44:44

Také neúčtuji o skladu A L E dejte si pozor, aby kontrola (u mne audit) neviděla vaše zásoby papíru a úklidových prostředků ke dni 31.12.
Pokud byste jim ukázali sklad, kde máte uskladněno ( ke konci roku se většinou nakupuje za peníze, které
zbyly - a pak se z toho v prvním čtvrtletí žije, když nejsou peníze.... není ještě schválený rozpočet.....)
TAK BY VÁM TO MOHL AUDIT NAPADNOUT, ŽE JSTE NEÚČTOVALI O TĚCHTO ZÁSOBÁCH K 31.12.
a zkreslili jste tak výsledek hospodaření.
Musíte na případné dotazy říkat, že máte jen tyto dvě bedýnky papírů co vidí u Vás v kanceláři...... :D
nono
 
Příspěvky: 721
Registrován: ned 15. bře 2009 1:25:10

Re: Kancelářské potřeby

Příspěvekod Petra Mráčková » čtv 07. črc 2016 11:58:51

DOBRÝ DEN, CHTĚLA JSEM SE ZEPTAT, ZDA JE MOŽNO PŘIJMOUT ZBOŽÍ NA SKLAD NA ZÁKLADĚ DODACÍHO LISTU. JEDNÁ SE O TO, ŽE ZBOŽÍ PŘIŠLO V MĚSÍCI DUBNU A FAKTURA AŽ ZAČÁTKEM ČERVNA. DĚKUJI ZA RADU
Petra Mráčková
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 07. črc 2016 11:45:10

Re: Kancelářské potřeby

Příspěvekod sonajda » pát 08. črc 2016 7:06:17

Nevím, o jaké zboží se jedná, ale nevidím důvod proč nepřijmout na základě dodacího listu zboží na sklad... v jídelně se to tak dělá běžně... prostě se pak už jen čeká na fakturu [:-}
sonajda
 
Příspěvky: 451
Registrován: stř 20. říj 2010 14:57:20


Zpět na Účtování, vnitřní doklady

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků